Search:

Type: Posts; User: luvboost

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    5
    Views
    3,329

    I can see it. Thanks again for your help :)

    I can see it. Thanks again for your help :)
  2. Replies
    5
    Views
    3,329

    my classified ad disappeared Any help

    Hey team,

    looking for some help. I posted an ad in the classifieds section and paid the amount to do so. It populated and I noticed the price was off 480,000 is just a tad high a viper price :) so...
  3. Replies
    8
    Views
    1,201

    the non flat head is the right one. I just got...

    the non flat head is the right one. I just got some in the mail that came off of other stock vipers and I still have mine. I also wanted to have the right ones and have them all there. A guy on the...
  4. Replies
    37
    Views
    7,025

    Not sure if anyone said this yet but the SRT-4...

    Not sure if anyone said this yet but the SRT-4 Neon was the same way. Was thrown together without much research and ended up being one of the best 4 door compact cars of it's time. That car was one...
  5. Replies
    16
    Views
    1,628

    this. make sure it's level. I had to lower mine...

    this. make sure it's level. I had to lower mine down to level to finish draining it. I've only changed mine once since I bought it about 7 months ago and will change it every 6 months (on average...
  6. Replies
    9
    Views
    950

    lol I took a pic from the other side. Just didn't...

    lol I took a pic from the other side. Just didn't end up posting it lol
  7. Replies
    672
    Views
    117,382

    http://i273.photobucket.com/albums/jj222/Jkapp3000...

    http://i273.photobucket.com/albums/jj222/Jkapp3000/15AF291F-9572-4582-9C8F-179BFA6F46E0_zpsqxykrz9u.jpg
  8. Replies
    9
    Views
    950

    just had another cars and coffee got a few more...

    just had another cars and coffee got a few more good shots! Had a blast


    http://i273.photobucket.com/albums/jj222/Jkapp3000/F9D8C6FC-C5C5-4B12-8F5A-43998F62BE74_zps5z4tvtaf.jpg
    ...
  9. this post is like a year old....?

    this post is like a year old....?
  10. what happened to the previous kit?

    what happened to the previous kit?
  11. Replies
    46
    Views
    2,608

    This is your best option if you don't leave state...

    This is your best option if you don't leave state with it. Robust Elevated parking garage, don't park on the very top level and cover it. It's what I'd be doing.
  12. Replies
    3
    Views
    566

    bingo. The weight will differ but for the size...

    bingo. The weight will differ but for the size they felt like the lightest wheels of that size that I've held. I was surprised.
  13. Replies
    3
    Views
    566

    Gen IV ACR wheel weight

    I'm sure this has been done before but didn't see it on here so I figured I'd post. Took a measurement of weight on the front and rear wheels and below is the outcome. Pretty damn light for the size....
  14. Thread: New car

    by luvboost
    Replies
    40
    Views
    2,517

    definitely a bad ass color!! Congrats!

    definitely a bad ass color!! Congrats!
  15. pretty dang good prices. Was hoping I would see...

    pretty dang good prices. Was hoping I would see the window regulator in there haha.
  16. Replies
    9
    Views
    950

    thanks! Got new wheels and suspension should be...

    thanks! Got new wheels and suspension should be coming soon so it should get a bit better over the fall.
  17. yeah, mines not the rarest of rare vipers but...

    yeah, mines not the rarest of rare vipers but it's not bad. Super low mileage and a clean vehicle history will help. Plus I don't sell any of my cars w/out all maintenance being up to date even...
  18. Replies
    9
    Views
    950

    thanks! I didn't take them but the guys that did...

    thanks! I didn't take them but the guys that did took some good ones!
  19. dang! Great deal! I'd want to unload mine first...

    dang! Great deal! I'd want to unload mine first before I begin looking for a V.
  20. Boom!

    Boom!
  21. Replies
    88
    Views
    17,883

    pretty good I take it. :) Damn those tires are...

    pretty good I take it. :) Damn those tires are serious
  22. Replies
    88
    Views
    17,883

    bad ass build!! How was traction on that 1320 run?

    bad ass build!! How was traction on that 1320 run?
  23. Replies
    9
    Views
    950

    Thanks, the black TA is a local guy I know, had a...

    Thanks, the black TA is a local guy I know, had a Gen II before it. I don't think he's on here though
  24. Replies
    9
    Views
    950

    A little Gen III love at cars and coffee

    Figured I'd post up a few of the viper at the most recent C&C. Enjoy.

    http://i273.photobucket.com/albums/jj222/Jkapp3000/BCC7B3C8-00F9-480A-A33D-2C08DAF2216F_zpsskhh28ps.jpg

    ...
  25. thanks everyone! Much appreciated. Will do!

    thanks everyone! Much appreciated. Will do!
Results 1 to 25 of 62
Page 1 of 3 1 2 3